ترموستات های هوشمند سری 300

محبوب ترین مدل لمسی توکار با فرم زیبا، مدرن و کشیده و براکت نصب که بیشترین تنوع محصول را دارا می باشد. در این پلتفرم ترموستات های لمسی انواع فن کویل، داکل اسپلیت، کولرآبی و گرمایش کف و پکیج قابل کنترل بوده و براحتی در قوطی برق متداول قابل نصب است.

راهنمای نصب:

ترموستات های هوشمند کادری سری 700

برای اولین بار در ایران سری کامل انواع فن کویل، داکل اسپلیت، کولرآبی و گرمایش کف و پکیج قابل کنترل بوده و در ابعاد 55*55 که سایز استاندارد کلیدهای  گروهی  برند اشنایدر می باشد توسط مرصوص ارائه گردیده است.

به این ترتیب می توان ترموستات ها و کلیدهای لمسی را در کنارانواع تجهیزات الکتریک استاندارد نظیر کلیدهای مکانیکی و پریز و انواع سوکت در داخل کادرهای گروهی اشنایدر قرار داد که تاثیر قابل ملاحظه ای در یکنواخت سازی فرم نصب آنها در داخل ساختمان دارد.

راهنمای نصب:

ترموستات های هوشمند سری 800

سری 800 یک تحول اساسی در مفهوم کنترل تجهیزات روشنایی در خانه ارائه می کند. کلیدهای سری 800، در سایز 55*55 میلیمتر مطابق با استاندارد کلیدهای گروهی اشنایدر طراحی شده است.
هر کلید سری 800 می تواند در آن واحد با یک فرمان هم بعنوان کلید ترموستات فن کویل، داکت اسپلیت، کولرآبی و گرمایش کف و پکیج مورد استفاده قرار گیرد.
راهنمای نصب: